Referenciák

GOF Hungary Kft.

A GOF Hungary Kft. meghatározó tevékenységei közé tartozik az inputanyagok (vetőmag, növényvédőszer, műtrágya) beszerzése és értékesítése valamint a termények (olajos növények, gabonanövények) felvásárlása is.
A GOF Hungary Kft. 2004-ben alakult és a mára Magyarország harmadik legnagyobb repce exportőrévé vált. Hasonlóan jelentős a napraforgó értékesítése is, valamint a búzafelvásárlási és értékesítési volumen is évről évre nő, mind a belföldi, mind a külföldi – elsősorban a szlovák és román- piacon.

Fő tevékenység: inputanyagok (vetőmagok, műtrágyák stb.) beszerzése és a megtermelt termények értékesítése
Megoldandó probléma: az érkeztetés és az iktatás, iratkezelés elektronikus munkafolyamatának megvalósítása, az iratokhoz és ügyekhez kapcsolódó folyamatok valamint a kontrolling tevékenységek kezelése, nyomon követhetősége, lekérdezhetősége, a döntéstámogatás elősegítése
Megoldás: karaDox™ Iratkezelő, Kontrolling és Döntéstámogató rendszer (bevezetés: 2012. május)

A bevezetés a GOP-2011-2.2.1 „Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása” pályázat segítségével valósult meg.

A SharePoint alapokon fejlesztett elektronikus iratkezelő rendszer lehetőséget biztosít a bejövő e-mailek automatikus megjelenítésére és további, az irathoz kapcsolódó elektronikus dokumentumok csatolására, valamint az iktatási űrlap segítségével az irathoz kapcsolódó egyéb paraméterek rögzítésére is. Mindezek által egyszerűbbé válik az érkeztetés és az iktatás munkafolyamata.
A rendszer a fentiek mellett biztosítja a különböző típusú és formájú iratok azonos módon történő kezelését és nyilvántartását, illetve további egységes tárolási móddal támogatja az elektronikus tárolás és digitalizálás folyamatát is.
Az iratkezelő lehetővé teszi továbbá az irat életciklusának a nyomon követését, az iratok és ügyek partnerekhez, tranzakciókhoz, vállalati folyamatokhoz történő hozzárendelését, az iratok és ügyek követését, elérését, keresését a meglévő integrált üzleti rendszerből, a szignálást és a feladatkiosztást, s ez utóbbihoz kapcsolódó paraméterek beállítási lehetőségét. A rendszer – az előzőeket elősegítendő – strukturált jogosultságkezeléssel és tartalomvédelemmel rendelkezik, ami mellett ugyanakkor egyszerű felhasználói azonosítást is biztosít.
A SharePoint alapú kontrolling modul kezeli és definiálja a vállalat mutatószámait, a különböző mértékegységeket és devizákat, emellett lehetőséget biztosít a beszámolók exportálására, a tényadatok folyamatos vezetésére, és betöltésére.

A fenti modulok által biztosítottá vált az ügyirat adatainak, életciklusának továbbá tetszőleges partnerekhez, tranzakciókhoz, vállalati folyamatokhoz kapcsolódó ügyiratok illetve tetszőlegesen kiválasztott dokumentumok határidejének, állapotának a lekérdezése mellett az előre definiált és ad-hoc lekérdezések, riportok kezelésének és publikálásának folyamata is, mely funkciók nagymértékben hozzájárulnak a vezetői döntéstámogatás elősegítéséhez.

Kérje ajánlatunkat